-->

2014. augusztus 23., szombat

23.rész

Hírek

*pár nappal később*

Ryan a nap nagy részében nem volt itthon. Nem tudom hol volt, de nem is foglalkoztam vele. Azzal töltöttem az időmet, hogy jól elveretem Joelt FIFA-ban! Ja, ő nem örült neki. Adam és Steph meghívott minket egy „képzeletbeli” vacsorára. Gondolom most akarják elmondani, hogy Steph terhes. Felmentem elkészülni, az ágyamon egy bevásárlótáskát találtam. Izgatott voltam mielőtt belenéztem. Lassan belekukkantottam és megláttam azt a kék Topshop-os ruhát, amit akartam. Azonnal elmosolyodtam. Ryan. A pimasz gazember! Amire először azt hittem, hogy az az árcédula valójában egy üzenet volt.
„Hello gyönyörűm, tudom, hogy tetszett ez a ruha, szóval remélem felveszed a mai vacsorára. Alig várom, hogy lássalak benne. ;) Szeretlek, Rhino xx
Elmosolyodtam majd elkezdtem készülődni. 45 perc múlva el is készültem, felvettem a magassarkúmat és a lépcső felé vettem utamat. Csak Ryan volt ott. Ryan elmosolyodott és megölelt.
-Tudtam, hogy lenyűgözően fogsz kinézni ebben a ruhában. – elpirultam. Ja, most is elpirultam a dicséretétől. Adott egy apró csókot, majd megvártuk a többieket.
Befejeztük  vacsorát és mindenki gyanakvóan nézett Adamre és Stephre. Minden jól ment egészen addig, míg fel nem ajánlottak Stephnek egy kis bort és épp mondta volna, hogy kér, mikor én túl erősen rúgtam meg az asztal alatt. Először szúrósan nézett rám majd rájött miért csináltam és mégsem kért bort. Adam gondolkodott mielőtt belekezdett volna mondandójába.
-Nekem és Stephnek bejelenteni valónk van… - kezdte. Egymásra néztek, majd Steph úgy csinált a kezével, hogy „folytasd”. – Steph gyermeket vár! – mondta izgatottan. Mindenki éljenzett és gratulált nekik. Ezért az étel árának csak a felét kellett kifizetnünk. Bónusz! Adam és Steph egész este csak mosolyogtak. Ez hihetetlen aranyos volt!
Mikor haza értünk én és Ryan hullafáradtak voltunk ezért úgy döntöttünk azonnal lefekszünk aludni. Ryan segített levenni a ruhámat, amit valószínűleg nagyon élvezett. Utána kölcsönadott pár régebbi ruhát, hogy azokban aludhassak. ahogy kész lettünk betakaróztunk és elaludtunk egymás karjában. Azt szeretem Ryanben, hogy miután egyszer lefeküdtünk nem árja el, hogy minden este azt csináljuk, mint a legtöbb férfi.

Ma a fiúk egész nap stúdióznak és nagyon unatkozom. Vásárolni nem megyek, mert pár napja voltam. GTA-ztam egy kicsit, úgy látszik hatnak rám a fiúk haha. Végül felléptem twitterre és instagramra.
Kopogtak az ajtón. Kinyitottam és egy magas, szőke hajú, barna szemű lány ált az ajtóban.
-Öhm…itt van Andy? – óóóó ő valószínűleg Paatricia!
-Még nem, de bármelyik pillanatban haza érhetnek. Beszeretnél jönni?
-Igen. Amúgy Patricia vagyok. Te vagy…Hazel?
-Igen. – mosolyogtam és beengedtem az ajtón.

Itt a következő rész. Remélem mindenkinek elnyerte a tetszését. Lehet sok mindenki szomorú lesz ez miatt, de szeptembertől 1 héten csak egy rész lesz. Nehéz lenne a suli mellett főleg, hogy nagyon el vagyok maradva a fordítással. :/ Remélem megértitek. :)) Szerdán új rész :)

2 megjegyzés:

  1. Hali! De jó*-* elmondták :))
    Ha Patricia = én akkor minden oké xd
    Megértelek..én sem fogok sok részt hozni meg irni..suli mellett nagyon nehéz lesz.://
    Várom a kövit^^

    VálaszTörlés