-->

2014. augusztus 27., szerda

24. rész
Szúró könnyek
- ITTHON VAGYUUUNK! – hallottam az akcentussal való kiabálást a folyosóról. Odafordultam Patricia-hoz, aki csak nevetett, tudta, hogy Andy az. Fogalmam sincs, ha látják egymást, vagy mi. De itt van gondolom, szóval ez jó. Besétált a 4 srác, amiből 3 zavaróan nézte Patricia-t, amikor Andy leült mellé és megölelte őt. A többiek gondolták, hogy ő az a titokzatos lány, Andy csendben maradt és udvariasan köszöntötte. Mi mind leültünk a nappaliban. Tényleg szép lánynak tűnik. Gratulálok Andy! Gratulálok! Ryan mellettem ült, nyilvánvalóan, és megpuszilta az arcomat. A délután többi része gyorsan eltelt, és vicces volt.
Most 6 óra van, és Andy és Patricia felment már másfél órája. Joel 10 perce felment, nem tűnt boldognak. Adam és Ryan leültek a tv elé FIFA-t játszani, így gondoltam ez egy jó esély megnézni, jól van-e Joel.Kilopakodtam a nappaliból és gyorsan felkúsztam a lépcsőn. Megálltam Joel ajtaja előtt és csak hallgattam pár pillanatig. Eléggé csend volt és ez aggasztott engem. Általában John Mayer vagy Kings of Leon ordít a hangszórókból, vagy a csodálatos gitározása. Óvatosan benéztem az ajtón és láttam, hogy Joel az ágyán sír. Hidd el, látni a bátyádat sírni szörnyű dolog.
-Joel!- kiáltottam fel, és odarohantam mellé. Lehetett hallani a sajnálatot a hangomban.
- Gyere ide – suttogta miközben  kimászott az ágyából karomat kinyitottam, készen álltam, hogy elnyeljem őt. Nem mondott egy szót sem, csak sírt a karomban. Teleáztatta könnyeivel a pulóverem. Így maradtunk még kb. 10 percig, amíg fel nem nézett rám.
- Joel, mi történt?
- Mi- mi szakítottunk – motyogta.
- Mi? Te és Kathryn?!
- Nem én és egy másik barátnőm! – kérdezett vissza gúnyosan.
- Persze, hogy én és Kathryn – csattant fel. Én csak üres tekintettel bámultam őt, nem értékelem a hangját, oké megértem.
- Bocsi – suttogta és lenézett a kezére.
- Oké – simogattam meg a hátát megnyugtatóan.
- Miért szakítottatok?
- A távolság. Csak túl sok volt kezelni. Minden alakommal, mikor búcsút mondok neki, egyre nehezebb, és nehezebb. – válaszolt, és minden szónál a hangja megtört kissé. Nem bírtam így látni őt. Bólintottam, hogy megmutassam, hogy értem.
Csak egy óra múlva sikerült Joel-t levinnem. Készítettem neki valami ételt. Csináltam pár szelet pirítóst, és megkóstolta lassan. Leültünk egymással szembe az ebédlő asztalhoz, amikor Andy ugrott oda boldogan.
- Srácok! Patricia a barátnőm!- boldog volt. Hevesen megráztam a fejem és Joel felé bólintottam jelezve, hogy hagyja abba. Örültem neki, de szerintem Joel nem értékeli ezt most nagyon. Odapillantottam Joel-re és szúró könnyeket láttam a szemében. Visszanéztem  Andy-re, aki zavartnak nézett ki, de küldtem felé egy ’ pillantást ’ és megértette mi történt.
- A francba Joel, bocs haver. – mondta, amikor én átsétáltam Joel-hez és együttérzően megsimogattam a hátát. Joel gyengén elmosolyodott a válaszon, majd visszatért lassan a pirítósának megkóstolásához.

By.: Csilla

Itt lenne a következő rész. Remélem mindenkinek tetszett. Szombattól minden héten csak 1 rész lesz. Sajnálom, de a tanulás mellet nehéz lenne megoldani. :/ 

2 megjegyzés:

  1. Helló!
    Húú..de jó lett.. Nem szeretem ha egy srác sír..:( de annál a résznél mikor kimondta,h szakítottak..nem tudom miért de hatalmas kacaj tört ki belőlem*---* nem szép, tudom, de akkor is örülök:):)
    Türelmetlenül várom a kövit.^^
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszi :)) Nem is tudom miért örültél neki :DD

      Törlés