-->

2014. augusztus 20., szerda

22. rész

Gratulálok édes

-Istenem, öö, oké, van még teszted? –kérdeztem, miközben simogattam Steph hátát megnyugtatásképp.
 -Igen, van. Csak azt akartam, hogy valaki itt legyen velem, amíg megcsinálom őket. - válaszolta, miközben letörölte az új könnyeket az arcáról.
 -Oké, rendben. Most felmegyünk én kint várlak a fürdőszoba előtt, amíg megcsinálod ezt, utána várunk 10 percet. Én ott leszek melletted, amikor megnézed az eredményt, oké? – ő bólintott és sietve húzott fel a lépcsőn.
 Pár perc múlva Steph kijött a fürdőből. - Megöl ez a 10 perc – sóhajtott és lerogyott a lépcsőre. Nagyon hosszú időnek tűnt ez a 10 perc.
 -Bármi történik, én itt leszek neked és tudom, hogy Adam is.
 Úgy éreztem, mintha az a 10 perc, egy évezred lenne. Megragadtam Steph kezét és kíváncsian mentünk fel a lépcsőn. Csak találgatni tudtam, mennyire lehet rémült most. Bementünk a fürdőbe, ő felvette a tesztet, és szorosan becsukta a szemét. A légzése nehezebb volt az átlagosnál. Vett még egy mély levegőt és kinyitotta a szemét és megnézte a tesztet. Ő felhördült és megmutatta nekem.
 -GRATULÁLOK ÉDES! – kiáltottam és szorosan megöleltem. Tudtam, hogy ideges és rémült, de azt is t, hogy mélyen ő  akarja ezt.
 -Köszi…Adam, ó Istenem, mit kéne mondanom neki! Hazel, el fog hagyni engem! – kiáltotta
 -Nem, nem fog. Ő nagyon szeret téged. Mi ezt tudjuk. - nyugtattam megint.
 -De mi van, ha tévedsz? – nem volt meggyőzve.
 -Pff, én sosem tévedek. - viccelődtem. Csak az a baj, hogy nem a legjobbkor. - Ha tévedek, akkor letépem a golyóit és lenyomom őket a torkán, megegyeztünk?
 Steph kuncogott. - Megegyeztünk. – válaszolta, miközben tréfásan megrázta a kezem.
 -Oké, most én visszamegyek. Szóljak Adam-nek hogy jöjjön át? – kérdeztem.
 -Igen, légy szíves. Nagyon köszönöm.
 Én mosolyogtam, miközben elindultam kifelé. Gondoltam, majd figyelmen kívül hagyom a fiúk kérdéseit.
 Amint visszatértem, szóltam Adam-nek, hogy azonnal menjen fel. Idegesnek tűnt, de elmondtam neki, hogy minden rendben lesz. A srácok kérdezgettek párszor, de feladták, mikor tudták, hogy nem fogom elmondani.
 -Srácok, szükségem van egy új fülhallgatóra. Bemegyek a városba. Valaki jön velem? - A szemem Joel-re vándorolt.
 -Csajos vásárlás? Őő, nem.
 -Fülhallgatók, Joel! Fülhallgatók, nem egészségügyi betétek! – nevetem. Remegett meg.
 Andy-re néztem. Ő felvette a xbox-át és meglengette a levegőben.  Szerintem, nem fog játszani. Tipikus.
 -Én megyek. – mondta Ryan és felszaladt a lépcsőn. Két perc múlva már le is jött. Megfogta a kezem és kihúzott az ajtón. Ez egy elég tisztességes nap volt, így mi kéz a kézben sétáltunk, 20 perc múlva már odaértünk a város centerbe. Ryan rám nézett és vissza magára.
 -Tudod, ez eléggé vicces, mert te alapvetően olyan vagy mint én, csak nőben. – viccelődött és mutatott a bőrdzsekinkre, a vékony farmerre. - Eltekintve a tetoválásoktól.
 -Én mindig akartam tetoválását. - ez igaz.
 -Tényleg? Milyent és hova? – kérdezte Ry, olyan hangsúllyal, mint akit tényleg érdekel.
 -Nem tudom. Például csillagok a lábam és a bokám között, vagy egy pici szív a mutatóujjamra. Valójában, nagyon tetszik az, mintha egy lánc lenne a csuklómon. Nem tudom, csak kicsi és aranyos. – mosolyogtam.
 -Miért nem csináltatsz? – kérdezte, miközben engem nézett.
 Joel be van szarva. – nevettem. Bár lehet tényleg.
 Ryan is nevetett.- Tényleg? Neki is van tetoválása.  És a barátnőjének is.
 -Oké, de ez más, ha a kis húga kapna egyet. – sóhajtottam
 -Lehet. De szerintem nem bánná.
 A telefonom rezgése zavarta meg a beszélgetésünket. Adam volt.
 -Köszi, hogy Steph-el voltál korábban. Nagyon hálás vagyok érte. J Apa leszek :o Kérlek ne mondd el a srácoknak, mi szeretnénk elmondani Steph-e – olvastam.
 Válaszoltam: ’ Nem probléma Ja és tudom ahhh! Örülök nektek! És ne aggódj nem fogom, majd ha ti szeretnétek x ’
 Betettem a telefonomat a hátsó zsebembe és benéztem a topshop ablakán. Egy gyönyörű kék ruha volt a kirakatban. Ryan is odanézett, ahova én és megkérdezte: - Szeretnéd?
 -Ez gyönyörű! – válaszoltam. – De nincs szükségem rá – sóhajtottam. – Most menjünk  Megakarom nézni itt a HMV-t. – mondtam és megragadtam Ryan kezét és húztam a tömegben.



Tádááám meghoztam az új részt. Köszönöm a komikat. A részek hosszúságáról nem tehetek nem én írom, az írónál reklamáljatok. :DD A következő rész szombaton lesz.

4 megjegyzés:

  1. Én ezt a részt, onnantól, hogy ,,letépem a golyóit" végignevettem :'DD Nagyon jó lett! És ahh..aznap nem tudom elolvasni, nem leszek :((( Nem baj :DDD Iszonyú jó lett várom a következőt! :D

    VálaszTörlés
  2. Szakdtam. Xd olyan jó lett.:) várom a kövit
    X

    VálaszTörlés