-->

2014. augusztus 16., szombat

21.rész

Kéretlen

*Este később*

Én, Ryan, Joel és Adam a földszinten ültünk, Joel és Adam Harribo-t ettek, amit végül megosztottak velünk. Mondjuk nekem van a legaranyosabb kiskutya pofim szóval ez érthető. Andy még mindig az emeleten készül a „randijára”, de komolyan ő mondja, hogy egy örökké valóság míg elkészülök???
Pár perccel később halottuk, hogy fut le a lépcsőn.
-Később látjuk egymást! – mondta mielőtt kiment az ajtón.
-NE SZÓRAKOZZ TÚL JÓL, BROWN! – kiabált utána Adam. Visszajött a szobába, egy halálos pillantást vetett Adamre, majd elment. Tudom,  hogy ez csak egy vicc, de most Andy ezt nem találta annak. 27 éves lesz ebben az évben és mondta nekem, hogy végre találni akar egy olyan lányt, akivel komoly kapcsolata lehet és családot is alapíthat. Awh remélem minden jól fog menni. A bandában ő az egyedüli szingli, és nagyon remélem, hogy ez a Patricia nem játszik vele különben ne akarjon velem találkozni.
-Öhm, Hazel? – kérdezte Ryan, miközben felnézett a telefonjából. Ránéztem és úgy csináltam a kezemmel, hogy „gyerünk, folytasd” – Néhány lány taggelt engem egy képen, amin te vagy és egy lány?
-Oh, igen. Elfelejtettem mondani, hogy egy rajongótok oda jött hozzám és csinált velem egy képet. elég ciki volt, de aranyos. – válaszoltam boldogan.
-A rajongók milyenek voltak? Kaptál gyűlöletet? – kérdezte Adam.
-Nem nagyon. Bár láttam pár tweetet, de, hogy őszinte legyek ez elég szánalmas és csak nevetek rajtuk! Nem fognak megszabadulni tőlem egyhamar!
Jól eltelt az idő és már a lefekvéshez készülődöm. Felvettem azt a fehérneműt, amit Ryan szeretett volna. Ideges és izgatott is vagyok, de nem tudom miért. Azt hiszem ez lesz az a bizonyos éjszaka. Félre löktem ezeket a gondolatokat és kisétáltam Ryan fürdőszobájából. Neki van egyedül külön fürdőszobája, szerencsés fattyú. Felnézett a mobiljából és aranyosan rám mosolygott, majd végig vezette tekintetét a testemen és önelégült mosoly lett belőle. Sosem voltam magabiztos Ryan előtt. Mindig azt éreztette velem, hogy jó vagyok és azt hiszem kezdem ezt elhinni. Átmentem a szoba másik oldalára megfésülni a hajamat, mikor két meleg kart éreztem a derekam körül. Majd csókokkal hintette be nyakamat. Kb egy perc múlva megfordultam, így szembe találtam magam vele.
-Sajnálom, nem tudom mi ütött belém. Csak… - vágtam szavába egy csókkal, majd az ágy felé kezdtem tolni. Úgy döntöttem kész vagyok rá. És minél jobban Ryant akartam. Mindketten az ágyra estünk, de szenvedélyes csókunk nem tört meg. A boxerjával kezdek babrálni, de ő megszakítja a csókunkat.
-Biztos vagy ebben? Nem akarom, hogy azt érezd muszáj. – kérdezte, miközben a combomat simogatta.
Az a tény, hogy megkérdezte az mutatja, hogy törődik velem, úgyhogy mohón bólintottam. Ryan elmosolyodott és a komódjába nyúlt egy doboz óvszerért.

Erős fényre ébredtem, ami a függönyön át szűrődött be. Huh, mi van, ha a függöny nem takarja a fényt? Felesleges. Átfordultam a másik oldalamra, ahol Ryant láttam békésen aludni, MEZTELENÜL. Eszembe jutottak a tegnap éjjeli emlékek és csak mosolyogni tudtam. Halkan kimásztam az ágyból, felvettem egy rövidnadrágot és egy fehér pántos felsőt, majd lementem a földszintre. És, amikor azt mondom járni azt a bicegésre értettem. A fenébe is Ryan. A fenébe.
Andy már fent volt és pirítóst evett, miközben a Sky Sport híreit nézte. Leültem mellé, ő pedig vigyorogva felém fordult.
-Nos ahogy hallottam neked sokkal jobb éjszakád volt, mint nekem. – kacsintott. A francba..
-Istenem, mi..
Nevetett. – Nem, nem, nem! Nagyon későn értem haza és elmentem mellettetek és ja…
Egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el a számat.
-Oh, igen! Milyen volt az estéje Mr. Brown? – húzogattam a szemöldökömet, ő meg csak megforgatta a szemét.
-Nagyon jó volt! Igazán kedvelem őt! – mondta elpirulva. Awh!
És itt jött le Joel. – Jól vagytok? – kérdezte, miközben ledobta magát a kanapéra félálomban.
-Oh, Hazel nagyon is jól van!

Meghoztam a 21.részt. Pár perce lettem vele kész szóval bocsi, ha vannak benne hibák! :/ Köszönöm az újabb feliratkozót és a kommentet. A címe szerintem sem illik a rész tartalmához, én sem értettem... A következő részt szerdán hozom. :)

4 megjegyzés:

  1. Jó oké, én most elmegyek a sarokba sírni! Nem hiszem el, hogy egy ilyen rész és ez ..és...Ahwww imádtam :333333 Alig várom a kövit:3

    VálaszTörlés
  2. What?:o nincs leírva 'az' a jelenet? :'( ma nem alszok :D pedig azt vártam x''d

    VálaszTörlés