-->

2014. augusztus 13., szerda

20. rész

Te az enyém vagy

Reggel, valami furcsa kattanó hangra ébredtem. - Mi ez? - motyogtam, miközben megdörzsöltem a szemem.
-Ne haragudj gyönyörűm, csak screenshottoltam valamit, amit Andy tett fel twitterre. ’ – felelte Ry, miközben odahajolt hozzám és adott egy gyengéd csókot az arcomra.
-Mit tweet-elt? – kérdeztem. Ry megmutatta a telefonja képernyőjét, amin egy olyan kép volt, ami rólam és Ryan-ról készült tegnap este. Andrew Christopher Brown!!! Nem fogok hazudni, tetszett a kép. Megjegyeztem magamnak, hogy később mentsem le magamnak. Ry kimászott az ágyból, de én visszahúztam. - Még 10 percet  – motyogtam, miközben odabújtam mellkasához.
-Baby interjúm van ma. Ott az este. – kacsintott és kihúzta magát az ölelésemből. Duzzogtam, de megértettem. Felkönyököltem és néztem, ahogy az én nagyszerű barátom készülődik. Aha, ő határozottan kidolgozott az utóbbi időben. Bámultam a tónusos testét és nem értem, hogy ő mit lát rajtam. - Tetszik, ami látsz?
-Mmm, nagyon tetszik. - Bár, észrevettem a szeme sarkából, hogy vigyorog.
Amikor a fiúk elmentek, eldöntöttem, hogy elmegyek vásárolni. Úgy értem, mi mást lehet csinálni? Felvettem egy szakadt vékony farmert, egy mahagóni színű pulóvert, egy doktor martens-el és egy bőrdzsekivel. A hajamba laza fürtöket csináltam, feltettem egy alap sminket, és indulásra készen voltam.
Délután 2 óra és hullafáradt vagyok. Hoztam egy kevés CD-t a HMV-től, néhány fülbevalót és egy kockás inget a Newlook-ból, néhány Converse-t az Office-ból, és néhány fehérneműt a Topshop-ból. Hey, ne ítélj el, tényleg nagyon szépek. Úton voltam a Costa-hoz inni egy kávét, mielőtt haza megyek, mert szükségem van egy kis energiára, mikor valaki megérintette a vállam. Megfordultam abba az irányba és egy 14 év körüli lányt láttam meg. -
-Umm, szia, te vagy Hazel, ugye? Joel estvére és Ryan barátnője? - kérdezte. Én elmosolyodtam és bólintottam. -Nem bánod, ha készítek egy képet? - Woah, woah, woah!. Tartsatok meg! Ő velem akar egy képet? Wow!
- Persze, hogy nem. - mosolyogtam. Ő visszamosolygott és kivette a telefonját a hátsó zsebéből. Ráment a kamera app-re, és beállította az elő kamerára. Készített pár képet rólunk, gondolom kiválasztja a legjobbat.
- Istenem köszönöm! – mondta izgatottan.
- Oh, semmiség ’ – mosolyogtam. Ő boldogan ment el. Oké, ez furcsa volt, de aranyos. Nagyon aranyos.
3 körül mentem haza, és a srácok is ott voltak.
- Rhino fent van. – mondta Andy a konyhában.
- Egészségedre  –szóltam vissza.
És ezzel felszaladtam a lépcsőn és bementem Ryan szobájába.

- Hey gyönyörűm, hol voltál? - kérdezte miközben ráugrottam az ágyára és odahúzva magához megölelt.
-Vásároltam ’ – elhúzódtunk az ölelésből és ő lehengerelt a szemével.
-Tipikus  – kuncogott.
Rátettem a táskákat az ágyára.
- Elmegyek WC-re és visszajövök. ’ – mondtam és megint kimentem. Pár perc múlva visszamentem Ryan szobájába.
- Ezeket ma este fel fogod venni – mondta Ry.
-Miket? – és közelebb léptem.
-Ezeket. – válaszolta Ryan, miközben mutatta az új fehér neműimet, amiket ma hoztam.
-Rhino. – kiáltottam fel és keresztbe tettem a kezem a mellkasom előtt.
-Lééégysziii – könyörgött és duzzogott.
-Oké  – raktam le mellé.- Csak miattad – suttogtam a fülébe és átöleltem a mellkasát. Tudtam, hogy mosoly ült ki az arcára. Még pár órát szórakoztam Ryan-el. Mindenről beszéltünk. Amikor hirtelen -
 -HAZEL – kiabálta valaki.
-IGEN? – kiabáltam vissza.
-IDE TUDNÁL JÖNNI? – aha, ez Andy.
-OK – kihúztam magam Ryan öleléséből és átmentem Andy szobájába. - Mi az?
-Randim van ma este.. vagyis nem igazi randi. Csak elmegyek vele filmet nézni, meg ilyesmi.
- Ezt úgy mondják… – kacsintottam.
- Hazel - mondta Andy. Oké, nem volt lenyűgözve.
-Bocsi – vigyorogtam – Folytasd.
-És nem tudom, mit vegyek fel.
-Hmm.. – körbenéztem a gardróbjában és keresgéltem a ruhák között.
-Ez fekete csőnadrág – mondtam ahogy elé tettem. - És vedd fel az egyik feszes sima fehér pólót. Eléggé izmos vagy, ezért ő…

Hali, itt van a 20.rész. Lassan a blog felénél leszünk, el sem hiszem, már csak 4 rész. :D Köszönöm az előző részhez a komit és az új feliratkozót! :) Szombaton következő rész :))

4 megjegyzés:

  1. God God God, miért???? MIÉRT ILYEN rövid? A szombat túl messze van, ahhh :((( Jujuju nagyon jó, nem bírom kivárniiiiiiiiiiiiiii!
    Imádom és téged is <3
    Dóxx

    VálaszTörlés
  2. Mert ilyen hosszúra írta az író :DDD
    Kifogod bírni :))) <333

    VálaszTörlés
  3. Andy velem ment randizni :3 :3 :D
    jó rész lett^^

    VálaszTörlés