-->

2014. augusztus 9., szombat

19.rész

Kinek, hogy tetszik.

Csak lerogytam az ágyamra és elrontottam a telefonomat néhány perccel ezelőtt. Mormogást hallottam a földszintről, de nem tudtam kitalálni, hogy a fiúk miről beszélnek. Lépéseket hallottam ezért gyorsan leültem. Kopogtak.
-Igen?
Nyitott be Joel.
-Gyere ide egy ölelésre húgi. – kuncogtam egyet mielőtt megöleltem. – Most elmondanád nekem mi történt? Ryan nem mondott semmit.
Ült le az ágyamra és várta, mikor kezdem el.
-Nos, mikor oda értem a „lusta szamárhoz”éppen telefonált és ezt mondta valakinek: „ Azt hiszi szeretem pedig sosem szerettem és nem is fogom.” – Magyaráztam, miközben könnyek kezdték szúrni a szemem.
Joel arckifejezése dühös lett, de hamarosan le is nyugodott.
-Biztos, hogy rólad beszélt? – mondta hitetlenkedve.
-Biztos a másik barátnőjéről beszélt…így már sokkal jobban hangzik! – mondta szarkazmussal a hangomban.
-Nem így értettem. Ő őrülten szeret téged. Sírt, mikor otthagytad. – sírt?
-Én csak azt mondtam, amit hallottam.
-Értem, de szerintem nem ez az igazság. – mondta.
-Joel, erről nem hazudnék. – mondtam. Valószínűleg ez dühösebbnek hangzott, mint akartam.
-Nem ezt mondtam, csak beszéld meg Ryannel, mikor visszajön. – mondta és kiment a szobából.
-Ugh. – nyögtem és hátra dőltem az ágyon.
Fél órával később még mindig így feküdtem az ágyon. Megint kopogott valaki az ajtón.
-Mi van? – wow, de jó hangulatom van. NEM.
Az ajtó nyikorgott és megint kinyílt. De nem a bátyám volt az.
-Megértem miért vagy rám mérges. De kérlek had magyarázzam meg. – ugh ez Ryan.
-Gyere be. – mondtam, miközben a könyökömre támaszkodtam, hogy lássam.
Bejött és leült az ágyam szélére.
-A régi osztálytársammal beszélgettem Dan-nel. Azt mondta nekem találkozott egy lánnyal Londonban egy bálban, és most ők együtt vannak, elmesélte a randijukat. – állt meg.
-Hallgatlak. – mondtam és a kezemmel mutattam, hogy siessen.
-A neve Phoebe. Ő volt az egyike azoknak a rosszindulatú, szép és népszerű lányoknak, akiket mindig is utáltam. Valamilyen okból velem akart menni a bálba. Nyilvánvalóan azért, mert én annyira szexi voltam akkoriban. – viccelt és nevetett. – De nem volt randim szóval beleegyeztem. Hogy őszinte legyek az volt a legrosszabb éjszaka az egész életemben. Pár héttel később vége lett az egésznek. Beleegyeztem, mert így mehettem jobbnál jobb partikba és más sz*rságokba. Az volt benne jó, hogy végre kaptam egy kis figyelmet. Szóval róla beszéltünk. – fejezte be egy sóhajtással.
Először azt gondoltam, hogy ez hülyeség, de rájöttem, hogy ezen keresztül magyarázta el és egész végig a szemembe nézett. Az igazat mondta.
-Tudom, hogy ez most hülyeségnek hangzik, de… - nem hagytam, hogy befejezze. Megöleltem.
-Sajnálom. – suttogtam a nyakába. Borzongott meg, ami mosolygásra késztetett engem.
-Nem kell baby. – suttogta, miközben még mindig öleltük egymást és megpuszilta az arcomat.

*Este*

Én és a fiúk megnéztük az összes Hangover-t, miközben popcorn-nal tömtük a fejünket.
-Srácok fáradt vagyok. – panaszkodott Ryan. – Megyek lefekszek. Jössz? – kérdezte. Bólintottam.
Megfogta a kezemet és felhúzott.
-Jó éjszakát! – mondtuk és elindultunk az emeletre.
-Jó éjszakát! – mondták egyszerre.
Bementünk Ryan szobájába, becsuktam az ajtót és Ry felemelt.
-RHINOOOO! – sikítottam és nevettem.
Kuncogott, letett az ágyra és az ölébe húzott.
-Ugye nem gondolod, hogy álmos vagyok? Csak szerettem volna kettesben lenni a barátnőmmel. – suttogta, és kezeivel megfogta az arcomat, becsukta szemét és megcsókolt. Azonnal visszacsókoltam, eléggé fűtötté vált a hangulat. Kezeim elvesztek hajában, megnyalta alsó ajkamat a nyelvével és én boldogan engedtem be. Nyelveink csatáztak, majd kezeit lassan vezette le a…

Szombat van, szóval itt az új rész. Az előzőre nem kaptam ide komit... Na mindegy... Ha tetszett könyörgöm komizz, írj chaten, bárhol, hogy tudjam egyáltalán tetszik e valakinek... A következő részt szerdán rakom ki.

3 megjegyzés:

  1. Megjöttem a szerelmes levelemmel :D
    Tehát...Elolvastam a legelejétől, igen a LEGELSŐ résztől, nem bírtam abbahagyni, mert életemben nem olvastam ilyen jó fordítást! Egyszerűen megszállottja lettem, kegyetlen, hogy mennyire jól fordítasz ODA MEG VISSZA VAGYOK A BLOGÉRT!
    Imádom, akárcsak téged és had én legyek már az első aki tud az új részről, mert meghalok! SIESS kérlek, mert belehalok :D <3
    Dó xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon szepen koszonom! 😭😭❤❤ Te leszel az elso, akinek szolni fogok ☺☺

      Törlés
  2. Hali!
    Á, végre tisztázódott a helyzet..és pont a legjobb résznél van vége:'( <3
    olvasom a kövit.:3 lemaradtam ahogy látom..

    VálaszTörlés