-->

2014. július 30., szerda

16.rész

Bölcs szavak


Másnap Ryan ölelő karjaiban ébredtem. Halványan elmosolyodtam és nagyjából 15 percig még feküdtem mielőtt megpróbáltam megmozdulni anélkül, hogy Ry-t felkeltettem volna. Végül is sikerült, gyorsan felkaptam magamra egy melegítőt és az egyik felsőjét majd a földszintre mentem. Bementem a konyhába és nagy meglepetésemre már Cece is fent volt. Szebb volt, mint valaha pedig régi ruha volt rajta, kócos volt a haja, mint az enyém és sminket sem viselt.
-Hali, palacsintát fogok csinálni, kérsz? – kérdezte. Wow, de boldog reggel 7.30-kor! Bólintottam.
-Segítek! – mosolygott rám, kivettem azokat a dolgokat a szekrényből, amire szüksége lehet és oda tettem őket a pultra.
-Szóval, te és Ryan felszenteltétek az ágyat? – kuncogott. Nem történt semmi ezért csak megráztam a fejemet. – Várj, ti még nem csináltátok azt?
Sóhajtottam. – Nos, mikor Joel és Kathryn itt voltak elmondták, hogy én vagyok Joel húga és 4 évig hajléktalan voltam? – bólintott. – 4 éve megerőszakoltak és ezért szeretném, ha lassabban haladnánk.
-Aww babe – gügyögte és megölelt. – Ryan lassan fog haladni és nem fog addig próbálkozni míg nem vagy benne 100%-ig biztos, oké? Tudom, hogy ezt nem pont az exétől kéne hallanod , de bízz bennem én tudom. Nekem nem volt arra szükségem mégis megcsinálta. Ennek az az oka, mert attól fél, hogy bántaná a lányokat. Az előttem lévő exe, Claudia, azt hiszem így hívták, túlreagálta ezt az egész szakítás dolgot. Állandóan nyomasztó dolgokat írt ki a twitterre, hogy sajnáltassa magát. Tudom sok ember csinálja ezt, de ez már egy új szintje volt ennek. Ry nagyon rosszul érezte magát emiatt és azóta fél megbántani az embereket. – wow, erre aztán nem számítottam! – És komolyan ne aggódj miattam és Ryan miatt, oké? Már nem érzek iránta semmit, csak jó barátok vagyunk. – nyugtatott meg.
Mosolyogtam. – Köszönöm Cece. – és megöleltem.
-Nincs mit. – válaszolt.
Aztán bejött Rhino. Úgy beszélt, mint az ördög! –Hello lányok! – mondta miközben adott egy puszit az arcomra.
-Awh! – sikított. Én és Ryan csak megforgattuk a szemünket és elkezdtük csinálni a palacsintát.
Már egy ideje nyugodtan ettünk, mikor Ryan megszólalt – Mielőtt lejöttem beszéltem Joellel. Azt mondta találkozzunk a háznál 10 órakor. – bólintottam és tovább turkáltam a palacsintámban.
Mikor végeztünk elmosogattunk, mert mi olyan kedvesek vagyunk. :D Felmentünk a szobánkba.
-Szóval, miért pont a házban kell találkoznunk velük? – kérdeztem, miközben kivettem a hajamból a gumit. Mögém jött és hátulról átölelt, állát pedig vállamra tette. – Mert be kell fejeznünk a takarítást, kiválogatni mi nem ment tönkre és mi nem, megnézni az ablakok és a szőnyegek állapotát és elmenni egy bútor és elektronikai üzletbe. – sóhajtott.
-Mennyi hangszert vittek el? – kérdeztem.
-1 akusztikust és 1 elektromost, 1 másik akusztikus pedig eltört. Nagy szerencse, hogy a legfontosabb hangszerek a stúdióban voltak velünk. – bólintottam. – De a legfontosabb, hogy neked nem lett semmi bajod. – suttogta a fülembe majd adott a nyakamra egy csókot. Felé fordultam és megcsókoltam. – Tudnod kell, hogy legutóbb történtek miatt soha többé nem foglak egyedül hagyni.
Mosolyogtam. – Jó, mert nem is akarom. – és megint megcsókoltam. – Na, de most siessünk – mondtam, majd kibújtam szorításából és rácsaptam a fenekére. – már fél 9 van, másfél óránk van, hogy oda érjünk a házhoz. – és mindketten elkezdtünk készülődni. Búcsúzásnként megöleltük Cece-t és beszálltunk a kocsiba.
-Ry ideges vagyok, de nem tudom miért.
-Én is. – mosolygott.
Fél órával később már ott voltunk a háznál. A többiek és egy rövid szőke hajú lánymár ott álltak a ház előtt. Valószínűleg ő Stephanie. Én és Ryan kiszálltunk a kocsiból és megöleltük a srácokat.
-Hali, Hazel vagyok, te Stephanie igaz?
-Hello. – válaszolt mosolyogva. – Igen én vagyok Stephanie, de a Steph-et jobban szeretem. – megjegyzem, mosolygott és kezet fogott velem. Mindannyian csak álltunk ott, senki sem akarta ebben az állapotban látni a házat. Végül sóhajtottam egyet és elindultam.
-Gyerünk, valamikor csak be kell mennünk. – intettem a kezemmel.

Nagy nehezen, de tudtam hozni a 16.részt. Remélem nem lett olyan rossz, mert ez most kicsit döcögősebben ment, mint szokott. A következő részt szombaton hozom. :))

2 megjegyzés: