-->

2014. július 26., szombat

15.rész

Lopott


Már egy ideje összebújva feküdtünk az ágyon. Már nem sírtam, de gyorsabban lélegeztem a kelleténél. Ez csak sokk, tudod? Francba! Erről jut eszembe! A sebem! Csak kiugrottam Ryan kezei közül és az ajtó felé mentem.
-Hova mész? – kérdezte, miközben a könyökeire támaszkodott.
-Megszeretném nézni a sebemet. – bólintott, felállt és oda jött hozzám. Szorosan megfogta a kezemet és adott egy megnyugtató szorítást majd lassan lementünk a lépcsőn.
Amint leértem a lépcsőn egy hatalmasat sóhajtottam. Ry azonnal körém tekeri kezeit. Körül nézek és látom, ahogy Adam, Andy és Joel összeszedik a törött poharakat, széttépett szőnyegeket, hangszerek darabjait… mindent. Mi a francot csináltunk? Senki sem beszélt, csak elkezdtük felszedni az éles dolgokat és a pultra rakni.
Egy óra múlva a hely még mindig ugyanúgy nézett ki. Nagy volt a rendetlenség. Mindenkinek könnyes volt a szeme. Nagyon sokba fog kerülni ezeknek a megjavíttatása. Mindenhol kerestem a táskámat, de nem találtam sehol. Bár csak 50 font volt a táskámban, a kártyámon pedig 150 font. A 4 év hajléktalanságom, azt jelentette, hogy nem volt valami sok megtakarításom. Szerencsére a fiúk a stúdióba vitték a pénzüket, így az meg van. De az a probléma, hogy hol fogunk élni? Mint korábban Ryan megint olvasott a gondolataimban.
-É-én felhívom Cece-t. – dadogott. Bólintottunk és bement a konyhába telefonnal a kezében. 5 perc múlva jött vissza.
-Jó és rossz hírek. Azt mondta tud segíteni, de csak 2 szobája van, de ötünkből csak 2 embert tud elszállásolni. – bólintottunk, hogy mindent értettünk.
-Adam? – szólalt meg Andy.
-Mmm? – válaszolt.
-Mi a helyzet a barátnőddel? – rakta vissza kezét a kezemre Ryan, mikor Andy megemlítette Adam barátnőjét azonnal szorosabban fogta a kezemet, én pedig egy pillantást vetettem rá. Ó igen, elfelejtettem, hogy mindenki dühös Adamre, amiért titokban tartotta, hogy 8 hónapja barátnője van.
-Oké, felhívom. – elővette a telefonját a zsebéből és kikereste a nevét. Párat csörgött mielőtt felvette valaki. – Oké…Igen…Istenem…Biztos vagy benne?...Uh…Huh oké…igen…komolyan…Nagyon szépen köszönöm!...Oké…Szeretlek…Szia! – és letette. – Oké nos 2 szabad szobája van, szóval, ha Ryan és Hazel Cece-nél lesznek akkor a többiek megszállhatnak Stephnél ( a történetben így hívják Adam barátnőjét) így Andynek és Joelnek lesz saját szobája. – mondta Adam boldogan mosolyogva.
-Mit gondoltok? Oh várj, akkor ezt el kéne mondanod Stephnek. – wow olyan hülye vagyok néha. Adam csak elpirult és válaszul bólintott egyet. Milyen aranyos!
Összegyűjtöttük a megmaradt holmikat, ami a fiúk pénztárcáiból, a telefonjainkból, a töltőkből, a fogkrémekből és a fogkefékből, pár hajápolási termékből állt és elindultunk a másik otthonainkba. Én és Ryan Cecehez a többiek pedig Stephhez. Nagyon ideges voltam. Úgy értem a barátommal az ő exénél fogunk lakni. De, bízok Ryanben és azt hallottam a fiúktól és Kathryntől, hogy Cece remek lány. Szóval nincs miért aggódnom, igaz?
Csendes volt az út. Nem hiszem, hogy Ryan tudott volna helyes dolgokat mondani. 25 perc múva megérkeztünk Cecehez, kiszálltunk a kocsiból a kevés cuccunkkal együtt. Kézen fogva elsétáltunk az ösvényen az ajtóig és csengetett Ryan. Éreztem, hogy Ryan egy kicsit ideges. Bár elég kínos volt a helyzet. Pár pillanattal később egy vékony, magas, gyönyörű lány nyitott ajtót.
-Ryan! – ragyogott fel arca. – Hello, te vagy Hazel? Cece vagyok, örülök, hogy végre találkoztunk. – üdvözölt és megölelt. Tudtam, hogy Ryan mosolyog.
-Hello, igen, én vagyok. Én is örülök a találkozásnak, sokat hallottam már rólad! – válaszoltam.
-Remélem csak jókat. – nézett Rhinora. Ő a feje fölé emelte a kezét, én pedig csak nevettem. – Nos, gyertek csak be! – intett a kezével. Körbenéztem. Modern, de kényelmes. Minden gondomat szó szerint kidobtam az ablakon.

Először is szeretném megköszönni a díjat és a plusz egy követőt. Remélem mindenkinek tetszett az új rész. Szerintem ez most nem lett olyan rövid. Ha tetszett légyszí kommentelj vagy írj a chaten. Szerdán új rész. :))

2 megjegyzés:

  1. Szia..waou :D Cece-vel remélem lesz egy kis civakodás Ryan miatt.. gyorsan kövit.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet csalódnod kell :DD szerdán jön is a következő rész :)

      Törlés