-->

2014. július 16., szerda

11. rész

11.rész

8 hónap?!


Szó nélkül mentem be a konyhába. Megdöbbentem.
-Öhm…Hazel? Jól vagy? Úgy nézel ki, mint aki szellemet látott! – kérdezte Joel.
Csak annyit bírtam kinyögni, hogy: - Te láttad Adam barátnőjét?
-Ő, nem. – szólalt meg Andy.
Jött be Ryan zavart arckifejezéssel.
-Te is láttad?- kérdeztem. Ő csak bólintott.
-Ezt nem gondoltam volna róla.
-Mit? – kérdezte zavarodottan Andy és Joel. Elmagyaráztam nekik, hogy mit láttam és már ők is úgy néztek ki, mint én.
-Ok, tudom, hogy Adamnek már több, mint 1 éve nem volt barátnője és nem hiszem, hogy ezt megoldja egy egyéjszakás kaland. – folytatta Joel.
-Várj. – kezdett bele Andy – Te és Kathryn csináltátok tegnap este? –kérdezte Joelt.
-Nem, akartuk, de megjött neki. Tudom, hogy lehet úgy is, hogy van neki, de úgy eléggé gusztustalan, szóval nem.
-És Hazel és Ryan sem meg én sem. – halkult el.
-Egymás után 2 éjszaka? – üvöltött majdnem – Ez nem normális! – értettünk vele egyet.
-Ha a k*rva elment beszélni fogok vele. Majd meglátjuk mi a helyzet. – mondta Andy. Bólintottunk és elkezdtünk reggelizni.
1 órával később Adam még mindig nem jött le, de a csaj nemrég elment, ezért Andy felment. 10 perc múlva már jött is le.
-Folyamatosan témát vált. Nem tudok kiszedni belőle semmit. – sóhajtott és ledobta magát a kanapéra.
-Hazel, talán neked kéne felmenned. – mondta Joel.
-Én? Miért?
-Nyilván van oka, hogy miért nem mondja el a legjobb barátainak és ti még nem ismeritek egymást olyan régóta. Meg mondtad neki, hogy szeretnél majd beszélni vele. – ez egy jó érv. Bólintottam és felmentem.
-Ads? – kopogtam. – Ads? Adam…Pitts…Adam James Pitts… - semmi válasz – A k*rva életbe Adam! – kiálltottam.
-Mi van? – csattant fel.
-Adam mond el mi történt. Ez tényleg nagyon bánt minket és ha nem mondod el rosszra fogunk gondolni. – mondtam nyugodtan. Ő csak sóhajtott.
-Mit értesz a rossz alatt?
Ránéztem azzal a „most komolyan?” nézésemmel, de egyébként válaszolt. Tudom, hogy arra gondoltok, hogy egy csomó lánnyal volt egyéjszakás kalandom. Jó, rendben.
-Ez igaz? – kérdeztem lesokkoltan.
-Mi? Nem! Nem! Nekem van barátnőm.
-ÓÓÓ mióta? – kérdeztem. Istenem, a fiúk azt mondták, hogy már jó ideje nem volt neki.
-8 hónapja…
-8 hónapja??? – kiáltottam teli torokból.
-Shhsh! – fogta be a számat. – Nem akarom, hogy más is tudjon erről.
-De Ads a végén úgy is rá fognak jönni és nem fognak többé megbízni benned.
-De, de én nem tudom. – nem értem miért nem tudja elmondani nekik, hogy 8 hónapja barátnője van, tényleg nem.
-Megteszem, de csak miattad. – mosolyogtam megnyugtatóan. Bólintott és otthagytam.
Lementem a lépcsőn ismét kicsit sokkos állapotban. Mindenki azonnal felkapta a fejét, ahogy besétáltam a nappaliba.
-Elmondta? – kérdezte Andy.
-Igen, tudok mindent. – bólintottam.
-Szóval, hol van most?- kérdezte türelmetlenül.
-Fent van az emeleten. Azt akarja, hogy én mondjam el…8 hónapja barátnője van..
-Hogy mióta?! – döbbent le.
-Igen, ez az egész már 8 hónapja tart. – válaszoltam.
Mindenki csendben maradt pár másodpercig.
-Miért nem mondta el nekünk? – szólalt meg Andy.
-Fogalmam sincs..
-Ez most nagyon felb*szott engem. Miért titkolta el ennyi ideig? – mondta Joel.
-8 k*rva hónap! – Ryan egyértelműen ki volt akadva. Láttam a szemében.
Lehajoltam hozzá. – Nyugodj meg. – suttogtam.

Na itt lenne a 11.rész. Remélem mindenkinek tetszett. Köszönöm, aki elolvasta és köszönöm a visszajelzéseket itt és twitteren is. A következő részt szombaton rakom fel. 

2 megjegyzés:

  1. Hali!:)
    Váratlan fordulat.:D Nagyon jó lett!:) Így már én is mindent értek:D

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Most, hogy elküldtél párat én is értem a 17.részig :DD

    VálaszTörlés