-->

2014. szeptember 28., vasárnap


29.rész

Maradj így örökre

Mikor én és Adam elköszöntünk egymástól bementem a házba. 6 óra lehetett és már elég éhes voltam szóval a konyhába indultam. Mikor bementem a konyhába Joel épp akkor vett ki egy szelet pizza-t a hűtőből.
-Hello Gilchrist! Engem is meg tudnál eggyel dobni? – Joel megfordult és csúnyán nézett rám, mivel a középső nevén szólítottam, de a mosolygást nem hagyta abba és adott egy szelet pizza-t.
-Mit csináltál ezzel? – mondtam, tanulmányozva az arcát.
-Semmit! – mondta kissé sértődötten
-Akkor miért mosolyogsz? – kérdeztem.
-Nos én és Nat randizni meggyünk holnap este… - hallgatott el, majd még jobban elvigyorodott, ha az lehetséges.
-Aww! - sikítottam, majd megöleltem. Imádnám, ha a bátyám és Nat összejönne! Mikor befejeztük az ölelkezést ezt mondtam. – Ha meg bántod letépem a golyóidat. És ha téged bánt meg ne akarja megtudni, hogy mit csinálok vele. – remélem olyan komolyan hangzott, mint ahogy gondoltam.
-Értettem! – válaszolta, majd elváltak útjaink.

Felmentem az emeletre Ryan szobájába.
-Hello! – mondtam, majd ráugrottam az ágyra. Ryan rám sem nézett csak kivette a kezemből a pizza-t. Megforgattam a szemeimet, miközben elvigyorodott és beleharapott a pizza-mba.
Fél órával később összebújva feküdtünk és egy John Mayer dalt énekelt nekem.
-I know i seemed like the horniest man ever this morning – nevettem ezen kijelentésén - but  i just want to stay like this forever. – suttogta majd közelebb húzott magához.
-Én is. – suttogtam, majd megöleltem. Nagyon boldog vagyok egy olyan emberrel, mint Ryan. em várja el, hogy minden éjjel szexeljünk, tisztel engem. És ez kölcsönös.

1 megjegyzés: