-->

2014. szeptember 13., szombat

27.rész

Nagyon tetszik neki

Másnap reggel gyorsan lezuhanyoztam és megszárítottam a hajamat. Felvettem egy világoskék szakadt farmert, egy lila kék kockás inget és egy bőrdzsekit. Felhúztam az új bakancsomat és készen álltam az indulásra. Az arcom elég tiszta volt szóval úgy döntöttem ma nem sminkelek. Wow jól érzem magam.
Előző este kaptam egy üzenetet Nat-tól, hogy találkozzunk a sarki kávézóban fél 11-kor. A srácokkal együtt lusta szamár vagyok, ami azt jelentette, hogy 10-kor keltem és ezért kellett sietnem. Halkan bementem a szobámba, mikor Ryan felébredt.
-Jó reggelt gyönyörűm, hova mész? – kérdezte könyökére támaszkodva, hogy jobban lásson. Ennek következtében a paplan lejjebb csúszott és remek kilátásom nyílt tónusos mellkasára. Próbáltam nem zavart lenni, miközben válaszoltam a kérdésre.
-Nat-tel találkozom. – mosolyogtam, miközben elsétáltam mellette.
-Joelnek nagyon tetszik. – nevetett. Ez igaz. Láttam, hogy nézett rá tegnap.
Adtam Ryannek egy búcsúcsókot. Ryan elmélyítette csókunkat majd kezét a derekamra csúsztatta, óvatosan feljebb csúsztatta őket. Benne voltam pár pillanatig, de aztán elhúzódtam.
-Mennem kell. Később oké?
Elvigyorodott. – Már várom. – kacsintott. Megforgattam a szemem és elmentem.
Tavasz közepe van szóval a kávézóig a séta kellemes volt. Hamar oda értem és ahogy kinyitottam az ajtót egy kis csengő szólalt meg. Erre mindenki felkapta a fejét és rám nézett. A tekintetemmel megtaláltam Nat-et, rámosolyogtam majd felé indultam.
-Hello csajszi! – köszöntött vidáman, miközben leültem.
A kávé és egy muffin után elkezdtünk beszélgetni. Elmondtam mindent a szüleim letartóztatásáról, hogy hajléktalan lettem és hogyan találtam meg újra Joelt. Egyelőre Ryant nem említettem meg.
-Ki volt az a magas szőke dögös a tetováló szalon mellett? – kérdezte Nat.
-Ryan. Ő talált meg, Joel bandatársa. Röviden annyi, már 3 hónapja együtt vagyunk. – válaszoltam idióta mosollyal az arcomon.
-Jól választottál. – nevetett Nat.
Kuncogva megforgattam a szememet. – És mi újság veled? Mi van a pasikkal? – kérdezem, miközben kiittam az utolsó kortyot is a poharamból.
Megrázta a fejét  - Nincs. Pillanatnyilag szingli vagyok. – sóhajtott. Elmosolyodtam. – Mi? – kérdezte.
-Oké, vágjunk a közepébe, tetszik Joel?
Egy pillanatra lefagyott. – Joel? A te bátyád?
-Miért ismersz más Joelt? – nevettem.
Miután Nat átgondolta, hogy jártunk e egy suliba más Joellel, csak megforgatta a szemét a mai napon már harmadszorra.
-Oké, talán egy kicsit…Téged nem zavar? – kérdezte kicsi pánikkal a hangjában.
-Dehogy zavar! – nyugtattam meg. – Ő is ugyanúgy érez irántad.
-Komolyan??
-Igen, Ryan mondta. – válaszoltam és láttam, hogy kissé elpirult.
-Istenem! – motyogta és rám pillantott azzal a „még nem végeztünk pillantással”.
Kis idő múlva úgy gondoltam, hogy ideje lenne indulni.
-Lenne kedved eljönni hozzánk? Találkozhatnál Andyvel. Adammel nem biztos, mivel valószínűleg a barátnőjénél van, aki amúgy terhes.
-Awwh! –  gügyögte.
-És Joel is ott lesz. – kacsintottam. És megint megforgatta a szemeit.
-Okééé, megyek!
-Ez az! – sikítottam majd kivonszoltam a kávézóból.(Természetesen csak miután fizetünk)


-Srácok, Nat is itt van! – üvöltöttem el magam, ahogy beértünk az ajtón.
Ryan jelent meg a folyosón és megölelt, majd bemutattam Nat-nek. Majd Andy is felbukkant.
-Hello Andy vagyok. Nagyon örülök a találkozásnak, de sajnos mennem kell. – mondta mosolyogva.
-Semmi baj. – nyugtatta meg.
-Hova mész? – kérdezte Ry.
-Patriciahoz. – válaszolt, majd felvette a kabátját.
Nat csak értetlenül rám nézett.
-A barátnőjéhez. – tátogtam.
Andy elment, én,Ryan és Nat a napaliba mentünk, ahol Joel volt. 5 perc múlva már nagyon jól elbeszélgettek é látszott rajtuk, hogy érdekli őket a másik mondanivalója. Ryannel úgy döntöttün, hogy felmegyünk az emeletre, hogy kettesben legyünk egy kicsit. Mikor már azt hittük felosonhatunk, Joel észrevett minket. Nat felé intettem és kacsintottam, válaszként pedig csak elmosolyodott. Ryan megfogta a kezemet és végre felmentünk.

Itt az új rész, ha egyáltalán még valakit érdekel... Ez a hülye word már megint az idegeimmel szórakozik... Kitörölte a fele részt, szóval újra kellett fordítanom... Bocsi, ha van benne hiba, de siettem. Ha tetszik légyszíves komizzatok, mert már nem látom értelmét fordítani...Mindenki leszarja és magamnak meg nincs kedvem fordítan, megértem én anélkül is... A következő rész szombaton jön.

2 megjegyzés:

  1. Hali*-*
    Ó..féltékeny vagyok:0 mi lesz még itt Nat és Joel között:3
    Andy éppségben megérkezett^^ :D
    Én csak a végén láttam pár hibát..én is imádom a word-öt.:s nem egyszer csinálta már ezt velem..
    Kövit^^

    VálaszTörlés
  2. sziaa *-*
    Sok minden :DD Oké :33

    VálaszTörlés