-->

2014. október 27., hétfő


31.rész

Daniel James Pitts

A pár órás szülés és a pár órás várakozás után egy mosolygós Adam nyitotta ki nekünk az ajtót.
-Gyertek be srácok.
Én, Ryan, Joel és Andy egymásra mosolyogtunk mielőtt felálltunk. Én léptem be először és csak ennyi jött ki a számon: -Awhhhhh!! – egy kisfiú volt.
Én és a fiúk odamentünk a boldog családhoz és gratuláltunk nekik. Ezt megszakítva egy nővér lépett be a kórterembe.
-Nos, minden vizsgálatot elvégeztünk és minden rendben volt. Gratulálok az egészséges kisfiúkhoz. Tudják már mi lesz a neve? – kérdezte.
Adam és Steph egymásra néztek majd elmosolyodtak.
-Daniel James Pitts. – mondták egyszerre miközben még mindig egymást nézték. A nővér bólintott és otthagyott minket.
-Megszeretnéd fogni? – kérdezte Steph. Bólintottam majd óvatosan a kezembe vettem, ügyelve arra, hogy megtámasszam a fejét. Steph azonnal felnézett és megcsókolta Adamet. Ryan hátulról megölelt, állát a vállamra tette és onnan nézte őket. Egy nap remélem mi is ilyenek leszünk Ryannel.
Hamar visszaadtam Danielt Adamnek, mert nyugtalankodni kezdett.
-Ryan? Hazel? – én és Ryan Stephre néztünk. – Tudjuk, hogy még nem házasodtatok össze vagy valami…de szeretnétek a keresztszülei lenni?
Mindketten elmosolyodtunk és azonnal bólintottunk.
Valamivel később én, Ryan, Joel és Andy  úgy döntöttünk menni kéne. Stephnek még éjszakára bent kellett maradnia, de Adam majd később visszajön. Valószínűleg így nem lesz sokat egyedül.  Éjfél körül értünk haza ezért mindenki hamar elment aludni. Bementem a szobámba lemosni a sminkemet mielőtt átmentem volna Ryanhez. Mindketten fehérneműre vetkőztünk és gyorsan befeküdtünk az ágyba. Ryan engem nézett, átkarolta a derekamat és elkezdte csókolgatni a vállamat majd egyre feljebb ment a nyakamhoz. Számat kicsi nyögés hagyta el, mikor megtalálta a gyenge pontomat.
Megfordultam és így szembe kerültem Ryannel majd magára ültetett. Lehajoltam és megcsókoltam. Mondjuk azt, hogy eléggé felforrósodott a hangulat. Keze a hátamra vándorolt és addig kereste a melltartóm kapcsolóját míg meg nem találta. Belenézett a szemembe, mintha az engedélyemre várna. Én pedig megadtam neki azt. Kikapcsolta és a földre dobta. Egyik kezével elkezdte az egyik mellemet masszírozni miközben a másikkal lehúzta a bugyimat. Hasától a boxeréig végig csókoltam, majd lehúztam azt. Körül csókolt a combomnál mielőtt belém nyomta hirtelen két ujját.
-Ry, één téged akarlak!
Kihúzta ujjait, felhúzta az óvszert és a bejáratomhoz pozícionálta magát. Bólintottam mielőtt belém tolta magát. Ahogy megkapta egyre hangosabban nyögött majd együtt jutottunk el a csúcsra.
Visszaestünk az ágyra és egymást ölelve feküdtünk.
-Szeretlek, ugye tudod? És egy nap ugyan olyan boldogok leszünk a gyerekünkkel, mint Adam és Steph. – suttogta Ryan.
Elmosolyodtam arra a gondolatra, hogy milyen lesz Ryannel a közös jövönk.
-Én is szeretlek.
Én és Ryan nem szoktunk olyan sokszor szexelni, de ha igen az mindig nagyon különleges.
Majd mindketten elaludtunk mosollyal az arcunkon.
Sziasztok, nagy nehezen meghoztam az új részt :DD Köszönöm azoknak, akik továbbra is olvassák és a hanyagságom ellenére is szeretik a blogot :)) Valószínűleg szombaton lesz új rész :)

3 megjegyzés:

  1. Wíííííííííííííííííííííííííí*-*
    Annyira de annyira imádoooooooom*-* ez hihetetlenül jó*-* aaawww milyen cukiii
    Ryan hihetetlenül édes*-*
    Kár, hogy rövidebb volt, mint szokott...legalábbis nekem úgy tűnt, de azért élveztem. Nagyon tetszik^^
    Már alig várom, hogy szombat legyen*-*
    Ügyes vagy, csak így tovább! ;) <3
    Ui: Ha csak havonta tudnál max 3 részt hozni, akkor is olvasnám ;) (De azért tetszik ez a rendszer :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát szerintem mindig rövid bár fordítani bőven elég :DD
      aranyos vagy, de igyekszem hetente felrakni ^^
      nyáron jobb volt, mert akkor 1 héten kettőt raktam fel :DD

      Törlés
  2. Szia. Nagyon jól fordítasz. Mikor lesz folytatás?

    VálaszTörlés